Voor het beantwoorden van de helpdeskvragen werken in ons CRM-systeem. Helaas ondervinden wij en andere gebruikers op dit moment problemen met het inzien van de helpdesk mails. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om jullie vragen spoedig te beantwoorden. Ook kan het zo zijn dat jullie eerder op vragen van ons hebben gereageerd die wij niet op de juiste manier ontvangen hebben. Het is mogelijk dat wij meerdere malen om een reactie hebben gevraagd terwijl deze al gegeven is of wij geen reactie hebben gegeven op een gestelde vraag.
We zijn op dit moment in contact met de beheerder van het CRM-systeem om te zorgen dat de storingen in het systeem verholpen worden. Dit zorgt helaas voor langere verwerkingstijd van al jullie vragen. We hopen op jullie begrip voor deze situatie.
Mocht je een dringende helpdesk vraag hebben of een andere vraag, neem dan telefonisch contact met ons op (085 808 8660).
LET OP! Tijdens zomerreces (10 juli – 1 september) hanteert de telefonische beleidshelpdesk andere openingstijden. We zijn bereikbaar van 9.00 tot en met 13.00.