POKO: Personeel en Organisatie in de Kinderopvang

Dit jaar organiseert BK weer voor haar leden een speciale themamiddag voor medewerkers die werkzaam zijn op het terrein van personeel en organisatie (P&O) in de kinderopvang. De POKO (personeel en organisatie kinderopvang) is uitgegroeid tot een begrip in de kinderopvangbranche en kan ieder jaar weer rekenen op een grote groep professionals die met experts en met elkaar in gesprek gaan over actuele onderwerpen op het terrein van P&O.

Ook dit jaar nemen we je weer mee door de laatste belangrijkste ontwikkelingen die invloed hebben op personeel en organisatie in de kinderopvang.

Charlotte Koopman van De Koning Vergouwen Advocaten neemt je mee door de laatste arbeidsrechtelijke ontwikkelingen en thema’s die we op de helpdesk veel voorbij zien komen.

Bas Gortworst, HR-consultant bij PFZW Datadiensten, vertelt je alles over de mogelijkheden van het HR-dataportaal die iedere werkgever kan gebruiken om inzicht te krijgen in de instroom, uitstroom en deeltijdfactor van jouw organisatie. Laat je verrassen en verrijk je kennis!

We sluiten de bijeenkomst af met een netwerkborrel.

Het definitieve programma volgt nog, maar reserveer woensdagmiddag 27 november vast in je agenda. De bijeenkomst zal plaatsvinden op een locatie in Utrecht Lunetten, direct naast het station en dichtbij de A27 en A12.

Meld je aan via onderstaande knop!
De aanmeldknop wordt zichtbaar als je bent ingelogd. 

Let op! De inschrijving is persoonsgebonden. Indien meerdere collega’s interesse hebben, dan moeten zij zich met hun eigen inloggegevens aanmelden voor de POKO.

Evenement status ophalen...